Witaj Świecie

Witaj Świecie na moim nowym blogu. Jak niektórzy (bo dla większości jestem zapewne zupełnie anonimowy) zapewne pamiętają jakiś czas temu zrobiłem sobie urlop od blogowania, albowiem wyczerpały mi się tematy i popadałem w coraz większą wtórność. Teraz jednak powracam z nowymi siłami i nowymi tematami.

Nie będę ukrywał, że tym razem bloga otwieram, by promować siebie, swoją twórczość i swoją twórczość. W tym celu potrzebuje jednak ciekawej strony, która będzie o mnie pozytywnie świadczyła. Dlatego też, by nie zanudzić czytelników będę wrzucał notki na różne luźne tematy. Myślę, że te najczęściej oscylować będą w następujących okolicach:

  • – ogólnie pojętej fantastyki ze szczególnym uwzględnieniem fantasy
  • – szeroko pojętych nauk społecznych (ale wyłącznie w kontekście fantastyki)
  • – książkach
  • – serialach
  • – grach komputerowych i nie tylko
  • – i prawdopodobnie gotowaniu.

Dodatkowo na blogu na WordPressie (ten jest blogiem głównym, pozostałe mają pełnić jedynie funkcje wabików) i niektórych blogach pomocniczych publikować będę co lepiej oceniane, archiwalne teksty.

Nie zamierzam natomiast pisać o RPG-ach, a jeśli już to rzadko i niewiele. Od jakiegoś czasu nie gram już bowiem w Gry Fabularne i się nimi nie zajmuje. Nie dlatego, że je rzuciłem i nie zamierzam do nich wracać, ale dlatego, że jakoś nie było ostatnio okazji. Inną rzeczą, od której zamierzam się trzymać z dala będzie polityka oraz fandomowe flejmy wszelkiego rodzaju, albowiem uważam, że od wszelkich przejawów zbiorowego zidiocenia należy trzymać się z daleka. Byłbym też wdzięczny za niewciąganie mnie w niej.

Zapraszam do miłej lektury.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Administracyjne i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

